Allmänt tugg

COOL RUBRiK VA?
Hahah...
Tänkte bara Dissa 2 saker och Hissa en sak lite snabbt. Vi kan börja med Diss. ;)
  1. Ingen Kamensky träning igår och ingen nästa vecka. Hade kännts RÄTT SÅ BRA att träna för henne en gång om jag nu ska starta LB!
  2. Jag måste packa upp väskan och städa rummet. Franska läxan kanske borde få lite uppmärksamhet också...

  • Jag MÅSTE hissa den här låten! Extremt härlig och bär med sig en liten sommar känsla. :)





Föresten så gick det kanon bra på Talangjakten idag, haha. VI var lätt bäst, inte för att vi vann, men vi var bäst! ;D
Nu ska jag stäääda, skojjigt va? PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Stinaaaaa

Sv: ja! :) när brukar du träna för henne då ? :)

vi kanske ses nångång liksom :)

2011-04-28 @ 15:38:26
URL: http://stinalarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0