Åndenäs

HEJ! Imon åker jag mamma och heztarna te landet. As mys o rida där oså!
Hela tjocka släkten e där, så jag ska va as social.. Det betyder iof ingen bloggning, men ni 3 som läser kan nog hitta nå annat o göra. ;)
Kommer hem på sönda, blir la bloggning då.
Sen ere ju tävling på månda, då får  jag treffa bestis också!<3
Hon e hos <3fillan<3 nu så ho kan typ inte blogga. :(
Men för er som vill veta så har jag gjort typ de här ho Melin:
  • Solat (Blev inge brun, men de va 29 grader i solen, hahah huvudvärken dundra nä jag latt nå timme. Drack ju inge helle xD)
  • Shoppat ( typ tusen spänn fösvann på BikBok, Jumpsuit, as soet klänning, cool linne me öppen rygg o ett fult linne o ha öve bikini, haahha xD)
  • ÄTIT ( Känner mej la lagom fet nu xD)
  • Checkat bio (Titta på Rio, hahah, tecknat i 3D is the shiiiet! Handla om en fågel som inte kunde flygaa typ? As bra jue xD)
  • Knarkat Vampire Diaries (ÄLSKA, ÄLSKA, ÄLSKA)
Och så klart haft det grymt  kuuuul! :D
Tally på landet:)

Kommentarer
Postat av: Emelie Hellertz

Hej! Det är jag som äger Tallis nu. :)

2011-12-27 @ 18:35:36
URL: http://jumpriders.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0