Dag 1: Bild på din häst och dig själv+information

Ni vet nog redan det mesta, men vi kör ändå!


favorit i repris elleh?

Tally Ho

Smeknamn: Listan kan göras lång, men Tallsam, Bitchen, Haggan, Bajsponni, Bebisälsklingponihestsak, Tofii m.m hah
Egenskaper: Stoig, bitchig, best, snellast, dum,,,, hahah hon är riktigt charmig också! när hon vill....haha
Ålder: fjortiizz
Kön: Flickebarn
Övrigt: Hon gillar o leka rodeo:)
Så söt man e då...

MEEEE

Namn: Estrid den bäste Jonsson
Ålder: tolv
Resten: Jag har lite sådär svårt för o va seriös, jag e gaaanska jobbig, lite halvt normal
men har VÄRLDENS BÄSTA HUMOR- skrattar åt allt. Ha ha
Ridit i nåra år, har icke räknat och det orkar jag inte göra nu heller.
En riktig liten godisgris e jag, men tyvärr e jag lat ......... ingen bra kombination eller, Haha:)
Men detta får räcka, ni vet att man kan kommentera om man vill veta nå va? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0