Dagen och Påsklov

Tjofräääs!
Blir ett kort inlägg nu. Har en förkylning som inte vill ge sig, hes är jag också. Boooorde sova tidigt, synd att datorn alltid är så social så här på kvällskvisten.....
Idag var jag på Söderby med ett mycket trevligt sällskap!
Jag och Lovisa cykla hem till henne från skolan, bytte om och gick till tågstationen på typ 20 minuter. Benen vart ganska döda efter cykel turen som idag tog 5 istället för de vanliga 15 minuterna.
Kan väll inte skryta om nån toppkondis iof, hahah. ;)
På tåget åkte vi också med Ebba. Självklart hade vi lite teamwork ute i stallet, jag mockar åt Podden medan Lovisa fixar hö och mat. Sedan tar jag vattnet medan Lovisa mockar klart, Hahah. Hjäälpte Ebba med vattnet faktiskt, duuuktig cheyy.
Löken och Tomaten(ebba hade inget skojjigt namn, tog det första som kom upp i huvet..) körde lite halv seriöst på utebanan. Welcom to Onsdagar På Söderby
Sen körde jag och min OS ponny en riktig genom kkörare i 5 minuter av skritt. HAH

Jovars, det här är roligt o läsa, har mni kommit hit e ni guldvärda..:D

Sen vet jag ju att ni inte är intresserade av vad jag har för planer, så bara så ni vet blir det ett as mysigt Påsklov! ;D

På måndag så drar jag upp till Norrköping. Åker nån gång runt 8 tiden, trööött flicka dåva?
Där möts jag iaf av Johanna Melin<3 och så bor jag hos henne till på onsdagen. Då tar jag tåget ca kvart i 6 på kvällen!
Torsdag blir det stallet, kanske hänger lite med nån kompis och så.
Fredagen rullar på och lördag efter middag drar jag och Mamsen till landet där vi träffar kussarna, farfar och Sigen o Papi.
Åker hem igen söndag morgon.
LOVET AVSLUTAS MED TÄVLING PÅ UPPLANDSBRO!
Så på måndagen ska jag och LOvisa alltså tävla igen! :D :D


Precis som vanligt får n ien lite lagon random bild. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0