Dagen

Ld+5- 0/0 fel 4:a

Ja ni, det finns inte annat att säga än att Tally Ho var på riktigt bra humör!
Tyvärr glömde jag sista hindret i omhoppningen så jag fick gasa runt typ hela banan innan jag kom till hindret jag skulle hoppa igen -.-
KLANT
Iaf så e jag grymt nöjd över ponis insats för hon trampa om när vi kom fel, lyssnade på mig och flööög!<3
Det var faktiskt As många startande så 4 inte dåligt ;)



Lc- 0/8 fel

Helt och hållet mitt fel!
Tally hoppa as bra men på 3:e hindret i omhoppningen så svängde jag ap konstigt så vi kom jättefel o då stanna na.
Sen rev jag sista hindret  men det var bara ett skit pet för att jag typ sög på o rida.. :P
PUCKO
Även här är jag super nöjd över bästaste Tally Ho som inte dumstoppa utan gjorde sitt bästa!<33
Jag kom alltså hem med en röd rosset, en plakett och en ap ful grimma fråån... a jag vet inte det stod inte... ELler juste, det gjorde ju det- SVÅRT ATT MISSA VAR DEN KOMMER IFRÅN NÄR DET STÅR HÖÖKS ÖVER HELA DEN!

HAHAHAHHAHAHAHAH
NU TAGGAR JAG OM TILL SOLLENTUNA- Ld+5 och Lc blir det då! Förresten så ska Lovisa Severin och Munsboro Jody tävla tillsammans för första gången då! Snajs assåå! :D
Sist jag var på Sollentuna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0