Halloj

Tjoofräs!
Länge sen...
Påsklovet har vart najs varit hos världens bäste Felicia! Ridit hennes överfina ponnisar, spelat pingis xD, gått på bio.. Aa lite smått o gott! Saknar henne som tusan nu men tur är kommer hon 14-15 maj!

Tävlat silverkannan på Minette! kom 2:a Beebis hest var beest!

Idag tävla jag Jody på Upplands-bro! Han var gryym! satsa inte så värst mycket, men jag kom typ precis utanför plac i båda! men 2 asbra rundor!
Ld+5 0/0 fel
Lc 0/0 fel
Filmer kanske kommer.

Nästa tävling är på skånsta Ld Clearround & Lc! TAGGA

LÄngtar till sommar fö då ska jag o Fillan åka på meeting! Kanske drar med mig Estrid åsså!

Tagga skola imon då! :) NOT



Lc

Baybay (filmer på Jody kommer strax)



Kommentarer
Postat av: Rebecca - VINN HANSBO SCHABRAK!

Vi har en tävling där du kan vinna ett hansbo schabrak, var gärna med!http://ridersjumping.blogg.se/2011/april/bloggtavling-1.html#comment



Kram :)! Och ursäkta om du ej vill ha sådana kommentarer.

2011-04-25 @ 20:31:03
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0