Hejsvejs!

Hoppas ni sovit gott, för det har jag gjort!
Idag blir det talangjakt i skolan där jag och några sköna brudar såklart ska bjuda på underhållning!
Sedan följer jag med Lovisa och Ebba ut till SÖderby, lär väll bli ett och annat skratt..;)
Vill ni veta hur jag och Lovisa gör från att vi slutar till att vi kommer hem från Jody?
Hahah, det får ni veta hur som helst!
  • Cyklar hem, byter om och går till tåget på ca 20 minuter(brukar ta så lång tid att cykla hem, xD)
  • Åker tåg
  • Cyklar till stallet
  • Stanar vid världens bästa affär, ICA Lindholmen, och köper massa gött
  • Cyklar vidare till stallet
  • Jag mockar och Lovisa fixar mat
  • Lovisa mockar klart och jag börjar borsta
  • VI gör iordning Jody
  • Lökish rider
  • Vi gör iordning Podden
  • Cyklar till tåget och åker hem :))
Brist på ideer? Jo, jag sa ju det! ;)



Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. D e viktigt m bra tränare. Vart bor ni?

2011-04-27 @ 21:37:45
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0