I am the champion my friiiends, Fööör jag va beeest till de end

Helu
Mtt påhittighets sinne(?) e såhäääär tomt just nu, så om nån helst några zoeeta personer skulle vilja tipsa om någe kul o skulle de va as sött:)

Idag har jag etit på donken badat skuttat och plockat bajs.
De låter väll la ruligt?
Fast de va ju meningen att hesten skulle bada men jag blev lika blöt som hon....en sån rackare assååå.
Skuttat, eller aa hoppa lite ba för o känna på na. Eller a jag skulle hoppa LITE me de vart roligt så jag hoppa MYCKE o då blev ponnin svettig, sen skulle hon gegga av sitt svett på mig typ som en hämd.
Myysigt!
Mocka lite oxå, Duktigt av mig. Ingen vardags syssla i Egil Jonsson liv.
HöjdPUNKTEN PÅ DAGEN VAR MINA SMARRIGA CHEEEEEEEESE BURGARe PÅ ÄLSKADe DOnKeN<333
Tjockis........

OCH IMOn e DE TÄVLING O De  BlIR la As Najs!
Jag kommer vinna WOP WOP!

Pussen- Bruttan bäste Jonsson



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg upp videosar! :) och kan du inte lägga upp lite videosar från i somras med melody?

2011-04-02 @ 20:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0