Min familj.♥

Min familj består av 5 personer. Mamma, pappa, jag och mina två storasystrar. Sen har jag ju VÄRLDENS FINASTE djur, Tallsam, Musse och Trulls(Didrik xD)
Pappa rider inte, men häst har ju blivit en stor del av hans liv. Hämta, lämna, fixa och dona i stallet får han göra då och då. :) Pappsen jobbar på DNBnor.:)<3
Mamma är nog personen som i vår familj spenderar mest tid i stallet. I vanliga fall åker hon ut MINST två ggr per  dag. Hon jobbar inte utan på dagarna så mockar hon(haha). Två timmar per box typ(xD), och så pratar hon med andra i stallet. ;) Utan mamsen skulle det aldrig fungera!<3
Hedvig tar hand om Muskot, vår stora häst. Det var också hon som fick Tally. Hedson fick Tallsam när hon var 12 så vi har haft henne i ca 5 år. (Nu e  Hedis 17) Hon tävlar iaf upp till 1.30 på Musslemannen ;)<3
Sigrid rider nu mera bara en gång i veckan. Hon rider på ridskolan fortfarande. :)  Venne varför men hon ville typ inte ha en egen ponnsing. Annars så sjunger hon och dansar.Hon e 14.;)<3
Didrik är min snutteboll. Han e som ett litet gosedjur att borra in sig i. Fast när man åker HEM från stallet e han väll inte så värst mysig:P
Vit liten vovve+gegga= brun liten vovve :)
Lurken e väääärldens sötigaste, men ibland e han en gubbstrutt. 8 år är han, och när han vill va ifred så låter han som ett lejon. :D<33
Diden som valp :')
han har en egen flyväst :)
klumpis<3
BEBIS<3333( fin bild på Sigrid för typ 8 år sen;)
Du betyder<3
Om det är något mer ni vill veta får ni kommentera, förstod inte helt och hållet frågan. Orkade inte med bilder på de andra, minst tre OLIKA personer ska kommentera för att jag ska orka ;)Hahah, ingen vill se så vem skulle kommentera? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0