Ponni e GRYM!

Som jag skrev så hoppa jag en Lc o Lb idag på Minette!
I Lc tänkte jag när jag gick banan ´´inte satsa så mycket´´ meen när hade hoppat grunden ( 0:a ofc ) så svängde jag lite, inte så farligt så fick jag 26 sek.
Jag ba aha oki (var första start)
så gick jag och lämna henne och när jag kom tbk till ridhuset var det en tjej som precis var klar. ( hon fick 31 sek och gick in på andra plats tyyp) Och jag såg hennes omhoppning ovh hon var f1 snabb, så det måste ha gått väldans fort för mig... haha
Men jag vann iaf LC!! wihooo
Sen vare Lb och jag satsa liite mer och VANN den med!
Hon va så j*vla fin asså i båda klasserna men beebis!
Så jag är väldigt nöjd med dagen...

Ignorera min fula ridning och kolla istället på världens övergrymmaste ponni!

Älska min sista sväng! Lovisa goes WILD!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattiiiiiiis! Ni är sååå bra! men videoklippet är privat så man kan inte se det

2011-04-03 @ 18:13:39
Postat av: Ebba

Det står att video klippet äer privaaat :O <3 <3

2011-04-03 @ 18:30:09
URL: http://nattbloggarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0