Sollentuna- 9 april

LD+5
Lovisa och Munsboro Jody

.........Lovisas egna kommentarer.....




Estrid och Tally Ho

4 fel.
Ja, ni ser själva vad som hände. När jag red förbi ponnyn i hörnet så gnäggade den som en hingst. Tally är brunstig just nu, och ja, det blev ingen bra kombination.
Hon var jätte fin på hinder, men medans hon stutsa runt hoppade hon även baklänges(och pangade i väggen) vilket gav oss 4 fel.
Riktigt synd, hon var taggad, jag var taggad....
Har man ett sto så har man.

-Estrid





LC


Lovisa och Munsboro Jody

..........Lovisas egna kommentarer........




Vet inte vad som hände med filmen..


Estrid och Tally Ho

8 fel
Hon gick jätte fint fram tills näst sista hindret där hon dumma sig. Vi kom rätt, men som sagt är hon stoig och då blir hon lite dum. Rivningen på sista hindret handlade bara om att jag inte koncentrerade mig och då blev hon flack o jada jada jadda....
Sagt det förut, säger det igen- har man sto så har man.
-Estrid
















Det får räcka!:)
-Estrid

Kommentarer
Postat av: maria

Du kan ju inte skylla på att du har ett sto hela tiden, rid bättre och till rätt avstånd så hoppar hon ju super. Okej att du skyller på det i första klassen men inte andra!

2011-04-12 @ 22:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0