Äntligen en stund över!

Nu har jag äntligen lite tid till o blogga, har ju ganska mycket o ta igen.;)

TISDAG: Vi åkte hem från landet och på kvällen vard det sista hoppträningen för Carro.:( Det gick jättebra och ponnyn e så sjukligt fin och underbar och bäst!! Vet inte vad som skulle kunna vara bättre? Hade det kul också, allt slutade med typ flum och kramkalas :)

ONSDAG: Spöregn hela dagen, och då menar jag verkligen att det regnade konstant. Som ni kanske förstår red jag inne, det blixtra och åska typ samtidigt så jag vart lite skraj och sådäär.. Jag red på vanligt bett och det gick ännu bättre än föra gången typ. :D
På kvällen gick jag på bio med papsen, vi såg Brides Maides(okej, stavning kan var heelt felxD) och jag garva sönder:))

IDAG: Red fram på rakbanan och sen jobbade jag han lite på utebanan. Det stod nära småhinder framme så hoppa lite över dom vilket Morris tyckte var askul, tjohoo liixxooommm:D

Imorgon ska jag träna för Annika och så ska lill pojken få nya bakskor. Ikväll ska jag ägna mig åt att rensa garderoben och sedan stoppa in de nya kläderna vi köpte idag!

Jag e liite irriterad på min Tretorn, asså dom e ju svindyra och nu när vi va i Vimmerby gick dragkedjan sönder?! Och jag har ändå haft de som tävlingsstövlar och endast haft dom i lite mer än ett halvår... Men som tur var gick det å byta på dom så vi lämna in dom idag ;)



Hahha, jag visste inte att jag såg ut så i ansiktet när jag ladda upp bilden xD

Kommentarer
Postat av: vendela

duduududuu.. nu får du faktiskt ta & blogga massa nu !! <3

2011-08-11 @ 22:10:13
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Ebba

jag tycker du kan visa vad du har köpt för kläder :D :D då visar jaaaag! ;D <3

2011-08-12 @ 05:53:28
URL: http://nattbloggarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0