En sån där lista

Hur började det:
1. På vilken klubb började du rida?: Djursholms Ridklubb
2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?: Ridlärare, tränare och alla ponisar
3. Vilken häst har lärt dig mest?: Tally tror jag faktiskt
4. När började du tävla högre än klubbtävlingar?: Asså 2009 tävlade jag lite på sommaren men 2010 började det väll på riktigt tror jag
5. Vilken häst har du mest placeringar med?: Tally

Dressyr:

1. Vem är den mest utbildade häst du ridit?: Vet inte, men jag tror nog det är Morris!:)
2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med?: Caprina, det var nåt Lc program på ridläger där jag kom trea xD
3. Vad är det svåraste program du ridit?: LB:1 tror jag, eller egentligen så e väll typ LC:1 svårare..xD 
4. Vad tävlar du för klasser?: Tävlar intee
5. Vad har du tagit för placeringar i år?: Inte en ända, haha 

Hoppning:
1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?: Mojjiis, typ 1.25 
2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?: Morree 1.10 till typ 1.25 (alla hinder låg nånstans runt där;))
3. Vad tävlar du för klasser?: Just nu bara LB
4. Vad har du tagit för placeringar i år?:
2:a LB
7:a LB
3:a Ld+5
2:a Lc
9:a Lc
4:a Ld+5
6:a Lc

Kan va nåt mer men inte vad jag kommer på nu iaf


5. Klubb föredra du att tävla hos?: Tollstad, Uppsala, Sollentuna (iof bara för de har snygag rosetter) Skogslotten(inte tävlat på riktigt men ja) Och typ Mälarhöjden 

Häst:
1. Vem är den hetaste hästen du ridit?: Måånga hästisar jag har ridit är heta lixoom
2. Vem är den starkaste hästen du ridit?: Vet inte
3. Vem är den minsta hästen du ridit?: Symfoni tror jag
4. Vem är den största hästen du ridit?: Muskot tror jag har bara ridit han och Jäger som är stora hästar såå;)
5. Vem är den häst du tävlade först i dressyr?: Lilla Gubben
6. Vem är den häst du tävlade först i hoppning?: Lilla Gubben tror jag, eller Minette
7. Vem är den häst du tog din första placering med?: Minette<33
8. Vem är den häst du tog din senaste placering med?: Morris<3333333333
9. Vilka hästar har du tävlat i lag med?: Aldrig tävlat lag, skulle hoppat div2 iår men de blir inget med de

Antingen eller:

Häst - Ponny
Dressyr - Hoppning
Utomhus tävling
– Inomhus tävling
Satsa för seger – Fis rida (beror på)
Vitt schabrak - Personlig färg
RidstövlarChaps
Spilta - Box
Spån – Halm
Räcke – Oxer




Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du inte tävla div 2 i år?

2011-08-15 @ 18:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0