Hehehej

Godnatt. Hahaha neeeejrååå. Morris vilade idag,hade ganska mycket o packa iordning så hann inte rida. Vi åker typ ganska tidigt imorn, och sen på kvällen blir det sista hoppträningen för Carro:'(. Ska rida klockan åtta, och innan det kommer jag ha mycket o fixa så det lär inte bli nån bloggning, tyvärr. Men nu ska jah nana, puss och sovgott<3



Repotage från tidningenridsport.se

"Caroline Kamensky lämnar Sverige


Efter en framgångsrik helg för hoppryttaren Caroline Kamensky vid Equality Line Horse Show, beger sig nu 21-åringen ner till tyska Köln. Där har Caroline fått anställning som beridare hos paret Jochen Scherer och Katarina Offel.


- Allt har gått väldigt fort. Det var vid tävlingarna i Skyrup för 14 dagar sedan som de kom fram och frågade om jag ville börja jobba hos dem. Jag bestämde mig ganska omgående eftersom det är helt andra förutsättningar att utvecklas i en sådan stimulerande miljö, berättar Caroline.

- I stallet som jag ska jobba finns det 35 hästar från sex år och uppåt. Jag kommer även att få tävla deras hästar men jag tar med mig Tiesto och min 6-åring Cicashi ner.
- Det här är en utmaning och Sverige finns ju kvar. Det som jag kommer att sakna mest är mina ponnyelever, erkänner Caroline."


Nästan så man börjar gråta:( Kopiera de från http://beatricenyberg.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: beatrice nyberg

Estrid, jag måste bara säga att jag tycker att du rider Wille galet bra! Du är jätteduktig, ska bli kul & se er på tävlingsbanan om nått år ;)

2011-08-10 @ 10:59:10
URL: http://beatricenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0