Hmmm

Får ni typ en pling i huvvet när ja bloggat eller? för när jag inte bloggat har vi inga läsare alls typ och när jag har bloggat har vi typ 15 pers till iaf (asså vi har inga läsare ändå,menmen)...

Idag har jag badat två smutsig (o)djur, Morris var grå/brun och hunden med xD Regn+vita djur= inte bra
Båda blev hur som helst rena och lena ;)
Kände igenom Morris lite på banan också, övergångar och skänkelvikningar var ridpassets fokus, men jag kunde inte låta bli o ta några språng! Det stog nämligen en 4 kombination (väldigt låg) framme så jag hoppa lite, Morris verkade lixom inte lida av det.. :D
Frambenen<3333333

Kommentarer
Postat av: vendela :D

men bloggga mera !!! <3

2011-08-20 @ 10:19:51
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0