Trötter


I know I'm cute :')

Jag har typ träningsvärk... Och Morris med.
Efter tre dagars träning e båda jag och Morris ganska trötta i kropparna. Annika säger att han jobbat med muskler som han inte jobbat så mycket med förut så det är inte så konstigt. ;)

Idag har Morris fått typ Spa behandling, det var en ute och titta igenom båda Morris och Muskot och hon sa att Morris var helt frisk och det var inget konstigt alls!:D Så var det förra gången också, nån vecka efter att vi  köpt han, så det verkar ju inte som vi gjort nåt fel!;D)

Red för Annika, dressyr. Jag värmde upp honom och då var han jättefin. Sen red Annika men inte sålänge eftersom att han var fin då med. Så då hoppade jag upp igen och i början gick det jättebra! Meeen sen så blev båda Morris och jag trötta vilket resulterade i att jag inte orkade hålla på ytter och då vet han inte helt och hållet vart han ska  och då blir det vingligt och jaa...

I slutet gick det bra igen så jag avslutade med en bra känsla! Imorgon och fredag ska jag rida ut och ta det lugnt och ha de skönt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0