Och så en lista

RYTTAREN
Namn: Estrid Jonsson
Smeknamn: Inget typ :P
Klubb: Djursholms ridklubb
Född: 8 oktober 1998
Längd: eeh vet intexD

Hårfärg: Brun

Tävlat som högst,hoppning: LB
Tävlat som högst, dressyr: LB (det var inte en riktig tävling :P)
Hopp- eller dressyrryttare: H-O-P-P-!



Ja men det är helt normalt o se ut så =)


HÄSTEN
Namn: Munsboro Mourinho
Smeknamn: Morris, Mojjs och Skrutten är de vanligaste för mig men vissa säger Wille...
Född: 2004

Kön: valack
Ras: ?
Ursprung: Vad är det? xD
Mankhöjd: 145 (typ, men han är ju inte slumätt)
Färg: Svartskäck
Tävlad som högst, hoppning: MsvB
Tävlad som högst, dressyr: ???



ERIKA OCH MOJJS!:)) Typ 1.20, han är en bit över? ;)

UTRUSTNING RYTTARE
Hjälm:  JW/ Back on track och så ibland mammsen GPA
Säkerhetsväst: Race Safe
Stövel/sko: Stövel: Tretorn Falsterbo, Pioneers och så Mountain Horse skor (ska önska mig chaps när jag fyller år)

Handskar: Roeckl, Kinsgland eller nå som jag inte vet märke på

Skjorta: KL kortarmad, Equiline kortarmad, equiline långarmad, Pikeur långarmad
Kavaj: en blå JW
Spön: använder inte

Sporrar: använder inte


jättefina egobilder;))

UTRUSTNING HÄSTEN
Transportskydd: Han har inte riktigt transportskydd (han gillar inte när det går över knäna) utan nå andra saker som slutar lite under knät, vet inte märke
Transporttäcke:Olika
Sadel: CWD
Stigbyglar: Soft Up Free Jump
Stigläder: Soft Up (vet inte vad stiglädrerna heter, men de är samma märke som stigbyglarna)
Träns: JW, Dyon eller Treadstone

Bett: Rakt gummi babypelham eller tredelat med fasta ringar
Hjälptyglar: inga
Luvor: En svart Schokemöhle(stavning) som jag inte vet var den är...

Schabrak: Anna Scarpati, JW, KL, Schokemöhle, Jackson, Veredus, Lamicell, equiline och väldigt många fler :P KOmemr inte på alla xD

Sadelgjordar: GG och en som jag inte vet märket på

Benskydd: Lamicell och HV Polo

Täcken: MASSA!







Kommentarer
Postat av: Magda

Men vart har du gjort av tally ho? Vad hände med honom? berätta hela historien...

2011-08-30 @ 22:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0