Jag inser sakta att det är slut nu.

http://www.youtube.com/watch?v=tsbkk4SZAqA lyssna medans ni läser



























Tack för allt, B-poony tiden har varit bäst.
Känns så fel, men jag måste gå vidare.
Jag kmr aldrig mer rida er.
Kommer aldrig mer känna era språng.
Det är tungt men jag kan inte hålla fast vid er hela livet.
Men jag kommer aldrig att glömma er.
Jag älskar er♥

♥Togheter forever never apart. Maybe in distance but never at heart♥
♥What am I gonna do, when the best part of me was always you♥
♥I Will Always Love You♥


Ni finns föralltid i mitt hjärta.♥




Tiden är inne.
Allt vi gjort är ett minne.
Nu skjils vi åt.
Som i en sorglig låt.
Det måste hända,
men tiden skulle gärna få vända.
Backa tillbaka några år,
Så man kan läka alla sår.
Men det händer bara i drömmar,
så jag får läka med sömmar.

Det är dags att öppna nya dörrar, hitta nya vägar.
Jag följer inte andras spår, jag gör egna.
Jag siktar mot toppen så långt jag kan nå.

Jag måste börja leva livet, som om varje dag var min sista.


-Estrid

Du och jag mot världen♥


Kommentarer
Postat av: Ebba

neeeeej vad sorgligt... jag satt typ och grät själv här... åååååh :'( :'( <3

2011-02-03 @ 19:52:44
URL: http://nattbloggarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0