copycat 2

HAHAHAH nu kör jag som lovisa ;D



Namn: Tally Ho
Född: 1997
Ras: venne x)
Kön: sto
Mankhöjd: 1.46
Ursprung: venne x)
Färg: Brun
Tecken: Bläs och strumpor
Hopp resultat: Placeringar/vinster i LA
Dessyr resultat: Ingen aning x)
Högst Hoppat hinder: 1.20 med moi, 1.40-1.45 med heddda, sen vet jag inte
Mål nästa år: starta LA om det går bra med LB
Ägare: Mamma/jag
Hur länge har du haft hästen: 5 år, men jag har endast ridit i ca 1 år
Hur är den i dressyren: Jättefin mjuk, vissa dagar väldigt pigg
Hur är den i hoppning: Blir stark och pigg. Hoppar ALLT man styr på. Väldigt duktig.
Hur är den att rida ut på: Pigg och galen, men jätterolig :D
Hur är den i stallet: Bebis, mysis, agro :D
Hur är den på tävling: Världens bästa eller dum i huvet
Vad kunde hästen innan du fick den: Hoppa 


Skriv något om din häst: Hon älskar fälttävlan, e lite knasig men väärldens gosigaste ;D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0