Copycat again

Läs varje fråga och räkna ner till 10 i inkorgen, de messet du stannar på skriver du som svar sen fortsätter du från messet du stannade på. :)

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
     Fixar det:) ses
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
     
HAHA om mig?! Då ska jag ta reda på vad det va!:*

3. Vad är det första du säger när din kompis blir på körd av en buss?
    Jaaa!! Men då måste vi ju ta jul bilder!<3

4. Vilket sms blev du mest rörd av?
    Jag vet inte kanske 4,5...? Dina da?

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? 
   Hej tonis

6. Vad skulle du skrika om du fick en miljon kronor?
   Allt är under kontroll, Annas mamma ska nog skjutsa dit till kista och Andreas mamma hämtar bion börjar 17.00

7. Vilka ord skulle du säga om du trodde på Gud?
    Mm :'( <3 

8. Vad vill du höra mest av allt?
    En reg, lb, lb+5 o la o msv b :D<3<3<3

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
   Juste hade glömt xP <3<3<3

10. Din romantiska replik
      Fre-lör du?
11. vad skulle du säga om du blev bestulen?
      Asso, jag har precis valt henne på en bondgård :D kommer om 2-3 veckor för dne e för liten just nu <3<3<3<3


12. Vad skulle du säga om din kompis var en tjuv? 
      Hej!


13. Vad är det första du säger på Julafton?
     Fotsvett, är min parfym

14. Vad vill du säga till alla som läser din blogg?

+46768790906 har försökt att nå dej 2 gånger, senast 2011-01-19 kl:19:17

Avaktivera genom att skicka sms-texten VMSAV till 4466

Mvh.Telia






Kommentarer
Postat av: Carro

Kolla gärna in på bloggen imorgon för att se om det var just du som vann veckans blogg :D

2011-02-05 @ 22:36:04
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0