Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



1. Jag heter Estrid Jonsson
2. Jag har en stor fobi för spindlar och börjar gråta och kan typ inte andas när jag ser en x)
3. Bland det värsta som hänt mig var när jag låg på ett bord i skolan med ryggen på bordet, tittar upp i taket och ser en 5 cm lång spindel som sitter på taket rakt ovanför mig =O
4. Jag har ingen farmor och ingen morfar
5. Jag fyller år 8 oktober och är 12 år
6. jag tänker ofta vad som kmr hända när man dör, och min värsta mardröm är typ att återfödas som ett föräldralöst barn i Afrika.
7. Jag är beroende av dator, tv och socker
8. Jag pratar nonstop
9. Jag älskar att redigera bilder m.m, men jag vet inte hur man gör xD
10. Jag är nästan alltid oseriös och har lätt för att skratta


De va väll lite omm mig dådåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0