Det finns inte jättemycket att skriva om, ...

img_9230 (MMS)

Det finns inte jättemycket att skriva om, det gick knappt att rida, det är så fruktansvärt kallt! :o  Det stog några hinder framme så jag skuttade lite över dem. Det tyckte Tally var kulkul och blev väldigt pigg ;D Var tvungen att säga hejdå också, kommer inte se min bebis på 11 dar :'( kommer sakna poni <3 Men imorgon kommer jag inte kunna blogga, och ikväll ska jag försöka  hinna, det är inte säkert att jag har tid för jag måste packa. Eller va pratar ja om klart ja ska blogga ;D kanske gör några tidsinställda också, några dagar under veckan!  Sluta inte titta in bara om 11 dar blir de grymt mkt uppdate med massor av bilder från Tanzania! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0