Lite till

19:18
kolla fint inlägg
diss
19:20
me ja har
19:21
BLOGGA
19:22
JAG SKA
19:22
BTRA måste dra
puss på rumpa


Ibland har vi ganskakonstig humor...
Galen, knäpp och långt ifrån normal!

Tally vila idag, de hanns inte me o rida, fixa me tränset oså, först fatta  vi inte hur man skulle göra för o få på gaget, de verkade as  konstigt, så vi åkte te affären och så visade dom hur man gjorde, sen åkte vi tebax och fixade, provade tränset oså.
Dessutom så hade hon vart drågad pga att tandläkaarn vart där, så då kunde hon få lite vila ;.)

Nu ska jag äta och sen blir det TopModel!
Det här inlägget publicerades aldrig, utan när det publiceras så har jag ätit och tittat på TM, nu dricker jag te ö tittar runt lite på datan:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0