Mina hjälmar

Fick en kommentar där det stog att vi kunde berätta vad vi har för hjälmar, stövlar m.m. Så jag börjar med mina hjälmar;D


Har inga bra egna bilder så ni får från google, förlåt =(


 Back on Track EQ2.
P: Enligt mej är den både skön och snygg :D
N: Den är ganska bred så det kan se lite mupp ut x)

JW. P: As skön och jättesnygg!
                                                                                              N: Min e nt blingad, buhu :(



Sen har jag en som jag nt vet vad det är för märke =P Men den rider jag med om jag ska rida ut och det regnar...

Min favorit av dem är noog JW, även fast jag älskar BOT också :)




Men hjälmen jag drömt om i typ ett år är CO AYR8 leather black/gold<3


Kiisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0