Poni e duttiiii

Nu e jag typ trött, hehe..
Men jag ska försöka att berätta om hoppträningen utan att flumma, lycka till xp

Tally var super duktig! Jag kände mig väll inte riktigt på topp, men jag kan inte klaga.
En bom föll, men det var för att jag red henne typ rakt in i hindret, jag brukar vara bra på att se avstånd, men idag gick inte.
Vi hade bra övningar och i slutet blev det en liten bana som för mig låg på ca 90cm- 1m, inget högt alltså!
Där gick det kanon bra, första hindret kom jag jättenära men ponny fixa!<3 Fast då hoppade jag om.
Fick även hoppa 1-2-3 det sista jag gjorde, och bara stå upp och låta henne gå på.
Hon var verkligen superfin! :D

Nu blir det till att nanna, nya tag imorn!
Ska iof inte rida då, det är öppet hus på Sammis, och jag vill gå. :)
Tjudiludi


Pönni e sööt<3

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

askungen är superfin!!

2011-05-05 @ 15:02:41
URL: http://elinolss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0