Tjolololu

Ida har jag varit med loovais, gick ner på torget och köpte frallor, sen drog vi hem till henne o fettade oss..
Och så var det jue öppet hus också dådå, det var naajjz, har redan valt skola, men ville ändå gå och titta!




Men det är as najs för jag och löken ska typ jobba på Falsterbo HS i sommar, heheh, får typ gratis ingång grej hehehhe :D Då ska jag shoppa som satan! :D

Nu ska ska jag titta på Disney channel och läsa mina 60 bloggar så jag ska inte blogga mer
Kiiiisseesss

Hoppas årets funktionärs tröjor e snygga;D

Kommentarer
Postat av: Jülia =D

Heejsan!! =D jätte fin blogg!!! <3 Jag jobbar också som funktioner på falsterbo horse show har mitt landställe där =D Bor du där eller?? var ska du jobba någon stans??



Kram <3

2011-02-03 @ 19:17:18
URL: http://juliaramel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0