Våran humor e Eliiit

L: Jag har gjort ett jättefint inlägg i din (b)logg.
E: Vaddå min blogg, vår blopgg va?
L: NEJ DIN LOGG
E: Jaha ja trodde du sa blogg, men du sa logg men de lät som blogg
L: Pucko


E: sen kan du lämna mig där o gå iväg o slippa mig
L: Va skönt


L: De e bara för jag just lyssna på den låten
E: Vilken låt?
L: YOUUUUUUURRR FUUCKIIING PEEEEEERFEEEEEEECT TOOOOOOO MEEEEEEEEEEEEE HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH
E: vilken låt e de?
L: Amen gå in på youtube oså söker du på Fucking Perfect
E: Orkar inte, juste deeen nu vet jag
L: Visst sjöng jag fiint! Jag började skratta åt mig själv

EFTERBLIVNA mongolida JÄVLAR 
Vackraste bilderna ja kunde hitta






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0