Helgen

Lördag: Först var det två timmars teambuilding med Johan. Det var jätte bra och jag lärde mig vad de flesta hette iaf :) Men på teambuildingen så satt man i grupper och så hade Johan skrivit kanse "Vad är framgång?" på tavlan, och så skulle man skriva på ett papper vad framgång kan vara.
Man bytte grupper och presenterade sig hela tiden för den nya gruppen, det var flera olika frågor som man skulle tänka ut svar  på tillsammans.

Sedan skulle vi rida, vi var  6 st i gruppen, Lovisa, jag, Agnes, Louise, Ida och en annan Lovisa :)
Vi red fram i nästan 45 minuter, red sammanlagt i ca 1,5 h.
Det var mest markarbete, nåt hinder på ca 1 m, resten 60-70.
Tally var jätte fin! Jag var jättenöjd med henne! :D Hon var pigg o glad o hoppade allt :)

Johan var jätte bar och jag läängtar till nästa träning! :D

Söndag:  Hoppade idag också :P Men bara en typ 7 studs på 40-50 och två kombination på kanske 80, inte så ansträngande :)
Hon var helt galet pigg idag! Men det e bara kul när hon e det ;D




Nu tittar jag på Legally Blonde, ponnyakuten och äter glass :D

Imorgon är de skola, rövhål...

kraaaam

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hoppar ganska mkt va? xD

2011-01-23 @ 21:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0