helluu

Dagen har varit naaajjzz!
Vakna hos my bruuud och sen drog vi till stallet(DRK) för Lökis skulle vara med på KM!

Hon hoppa på Minette<3 och de kom 2:a! :D De är så grrymt bra tsm!
Agnes vann, hon va jätte duktig!:)
Ska lägga upp lite filmer från tävlingen snart.

Sedan ¨på stor häst vann som sagt Hedis o Mussemannen! Det var jättekul och jag e glad för han har jiue vart sjuk och det här var den första tävlingen sen han blev frisk igen!





Sedan åkte vi ut till stallet.
Jag red ut på fältet och Tally hade DAMP!
Det första hon gjorde var att SKENA iväg, asså verkligen SKENA och jag kunde verkligen inte stoppa henne! Först kändes det lite obehagligt, jag trodde nästan hopn skulle gå omkull!
Men sen blev det jätte  kul och jag satt bara och skrattade, tillslut blev hon dö trött och stanna av sig själv!

Nu har jag duschat och så, sitter med Onepiece på och tittar på TV! Myys

Pyyyysss



Kommentarer
Postat av: Johanna

tja tja estrid.....

2011-05-23 @ 17:15:12
URL: http://johannaerikssonochoscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0