igår&idag

Tisdag: Red med gag/gagg(ett bett) och hon avr verkliogen så sjuukt fin! Perfekt tempo och allt, lite jobbig i hörnen i början,  men så ere lixom med henne x)
Jag är verkligen jätte nöjd och det var en bra övningar på många sätt! :)
En film kmr i slutet av det här inlägget, den lär vara hackig, men thats life :)

Onsdag: Jobbade henne ingenting, utan tränade på att stå rakty upp på tå i stigbylarna, man ska ha benen typ så raka som möjligt och man får inte ha balansen i handen. Det var Caroline som sa att jag skulle öva på det så att mina hälar kommer upp lite, jag trampar ner hälarna för mkt x)
Dessutom så tränar det din balans och dina vad muskler, gör du rätt så får du typ kramp i vaden  efter ett tag :P
Jag var helt skakis i benen efteråt :D

Men jag lät henne bara skritta/trava/galoppera runt runt på fyrkants spåret, hon fick springa/gå på i egen tekt, jag fokuserade bara på mig själv. Självklart fick hon inte springa hur fort som helst, men det ska inte gå i en samlad takt om ni förstår :)






puuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0