Tyyyp såå

Filmen igår va inte så jätte bra, bara konstig.  Vi elr Johanna satt typ breve ett pervo, han va iaf fett äcklig x)
Men mitt i filmen skulle vi gå och köpa popcorn och precis när vi kom tillbaka så tappar jag typ ut allt, så smidig e jag :)


Träningen berättar jag om antingen imorgon eller ikväll hos Lovisa :)
Ska till henne typ nuuuu.

Det blev inge bilder, min extremt (o)tekniska mamma fattade inte hur man såg hur bilden skulle bli, hon trodde typ kameran va trasig :P
Meeen Ebba va där o fotade lite, så om hon har lust och skicka lite bidler till mig så får ni nått iaf :D
Ni kan gå in på hennes blogg förresten, nattbloggarna.blogg.se den e jue coolig :P
Tjaaaråå


Kommentarer
Postat av: Ebbsoooorrrr

jag har lagt ut massa bilder på min blogg nuuu <33 Puss

2011-01-23 @ 22:10:18
URL: http://nattbloggarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0