Dagens planer

  • Rida
  • Springa 3(!!) varv runt hagen
  • Bada Morris (om vädret fortsätter vara fint)
  • göra tidsinställda (eftersom att jag suger på o blogga)




    Hhaha, kanske liite konstigt att jag håller på o springa i hagen hela tiden, men jag skulle aldrig orka springa på en riktig tur. Jag typ dog av två varv runt igår, så vet inte hur jag ska klara tre. Allt detta kan ju ta ett tag, men jag har ett schema som börjar med att byta om till ridkläder kl. 14.00!:)



     
    Jag saknar min och Morris saknar sin- bästis♥ Men vi ses på Lilla Gubben Cup!!:D

Kommentarer
Postat av: vendela ! :D

Din ponny är verkligen grym , precis en sån vill jag ha ;D !



sv-självklart! <3

2011-07-20 @ 10:08:08
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0