Hejjj

Uppdateringen ska bli bättre, men det är ju sommar och  jag har inget o blogga om.

Idag hoppade jag líte. En "studs" med bommar och hinder. Och sen en oxer som bara dtod själv. Studsen var låg och oxern ca 1m. Jag har inte hoppat på ett tag så i början höll jag lite för mycket mot oxern och då blev sprången konstiga. Men sen när jag släppte lite mer och då blev det bra!=)

För tillfället sitter jag och tittar på Scooby Doo och har just fiskat och badat. Jag fick en Sutare(eller nått såånt) på METSPÖ och den vägde typ 1 kg, så mitt spö gick halvt av typ. xD Eller det gjorde inte det men jag trodde verkligen det skulle det!

 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lottar ut valfritt iphoneskal i bloggen! Kolla in, www.matildas.blogg.se :)

2011-07-21 @ 01:24:12
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0