Idag får ni bilder

Eller jag kommer inte göra nån bildbomb, men i det här inlägget får ni lite nya bilder! På outfit och sånt.:D


Idag värmde jag upp i skogen. Han tycker det är kul och har öronen frammåt hela tiden! Jag tyucker det är viktigt att hästen får göra sånna saker, för då får de ofta mer egen frammåt bjudning.
Men sen gick jag iaf in och red en stund på banan, han var jättefin!:)

När jag hade ridit klart spolade jag av honom och sen fick han gå in i boxen. Jag smörjde lite och nu sitter jag här. Ska nog snart äta lite lunch.





Våra outfits idag. :)



Bebisar<3

Kommentarer
Postat av: Emma

VART är schabraket köpt :O:O?

MEGAsnyggt!

2011-07-25 @ 15:21:15
URL: http://nelliemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0