I'M BACk!

HEJsvEjjJSSS nu är jag hemma igen. Eller jag är på landet men ni förstår ändå va? ;)

Har haft en sjukt grym vecka på Skogslotten och fått ännu fler sköna kompisaar. Det har varit liiite för varmt med typ 30 grader och jag har fått jäätteefina bonde och linne brännor, men annars var det PURFA !!:D

Morris har skött sig kanonbra och jag är jättenöjd med honom. Igår var det ju avslutning och då är det hopptävling. Man får välja höjd själv och jag hoppade 1.10 m. På träningen i lördags 0/0:a jag men igår fick jag två ner för jag höll i förmycket så vi kom för nära. Men ändå det var en riktig bana med omhoppning och allt och jag dubbelnolla i lördags, BÄSTABÄSTA MOURINHO!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0