Resultat

LC: 0/0 fel 2:a

Bäst ponny! Jagog typ två liite snnävare svängar men jag gasa inte. Däremot var det bara två som var 0/0 så jag kom 2:a!:D Fick rosett, plakett, pokal(hahah) och en grimma från hööks.

LB: 4 fel

Ännu bättre ponny, men vi rev sista hindret xD Lite segt men det var en bra runda, och jag vet inte varför vi rev egentligen. Lite otur att bommen inte ville ligga kvar bara. ;) Ett skit pet


Glömde såklart kameran så ingen film och inga bilder. :(



HAde samma outfit, fast ett annat skärp ;)

Kommentarer
Postat av: Dalia

Jag gillar er blogg! Uppdatera mer och gärna fler bilder! :D en till fråga, du brukar lägga upp bilder från iphonen när du bloggar, hur gör du det? ;)<3

2011-07-24 @ 14:47:46
URL: http://lemonlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0