Stor fet diss

Usch vad jag hatar bloggare som hela tiden pikar varann.. Just nu har två av de bloggarna jag tycker mest om hamnat i väärldens bloggwar, och usch vad det är jobbigt. Jag går inte in på de bloggarna för att läsa om hur elak Linn är, och hurmycket hon pikar isabella. En av de tog det över gränsen när de skrev det här http://isabellanilsson.devote.se/blogs/11246638/till-dig-.htm#WriteComment

"Men ändå har du samvete, du har mage att driva en blogg och skriva inlägg på inlägg som är riktat mot mig för att  få dina läsare att skriva elaka kommentarer om mig som tillex. "hoppas att hon gråter sig till söms för att hon inte några vänner".

 

Och ena stunden skriver du att du är en så snäll tjej som har svårt att vara elak mot någon och att du hatar folk som pikar och är elaka på sina bloggar. Ändå accepterar du att sånna kommentarer finns på din blogg, där dem sårar en annan människa."


Jag har läst TEAMSL huuur länge som helst och aldrig fått känslan av att Linn pikar DIREKT mot Isabella. Och att Bella skriver att det är elakt att publicera såna kommentarer, VAD ÄR DET DÅ FÖR KOMMENTARER SOM FINNS PÅ HENNES BLOGG??


Jag har tidigare insett hur omogen och framförallt respektlös Linn Olsson är, Winnie är inte bra. Hon skriver bara massa skitsnack, så jävlajävla mycket för att andra ska tro på det. Det är sjukt.



& där sjönk linn långt ner på botten i mina ögon.
stå på dig bella ♥♥♥




Håller med dig till 120 %. Så sjutk synd att hon spelar ett jävla spel. Försöker peppa alla läsare med sin skit som hon inte vet ngt alls om. Och hur hon skriver att hon "inte läser några hästbloggar" Men varje dag kastar skit på flertalet hästbloggare. Och ibland går in personligt.

Hon är en 16 årig liten jävla skitunge. Ingen fucking tränare, hästviskare eller psykolog.


Några exempel på kommentarer.


Jag har ingen aning om hur Linn är, men jag tänker INTE tycka illa om henne bara för att någon klankar ner och pikar henne i ett inlägg på sin blogg. Det är sjukt att det var flera stycken som skriver "Jag har inte läst din eller Linns blogg förut men du verkar snäll så jag tar ditt parti"

SKÄMTAR DOM ELLER?! STACKARS LINN.♥




Gaalet omoget o skriva det på bloggen, ta det face 2 face- om hon nu skulle våga det.

http://teamsl.se/?p=3846#comments LÄSVÄRT INLÄGG FRÅN LINN!!:D Som jag fortfarande tror är en riktigt go och snäll person!


Kommentarer
Postat av: vendela

jag kan ju bara säga att en viss persons blogg kommer ajg a l d r i g mer besöka och den rök från min bloglvin lista nyss också!! <3

2011-07-27 @ 23:20:56
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0