Vi drar det en gång till!

För er som nu kanske varit lite förvirrade under veckan och kanske inte läst ejls för ca en veckas sen så GÄSTBLOGGAR jag, EBBA  under den här veckan, eller ja fram till imorgon när EJLS kommer hem från Skogslotten där de har varit på hoppläger/träningsläger/ridläger haha jag vet inte vad de kallas för det dom är på :) Men kul har de nog säkerligen!

Så imorgon kommer Estrid & Lovisa hem, HOPPAS på uppdatering från dom så jag har nått att gotta mig med på kvällarna ;) Men de åker ju till falsterbo snart.. ÅH VAD JAG ÄR AVIS! Vill också åka diiiit! Men jag ska nog kanske skicka med Lovisa lite pengar så hon kanske kan shoppa lite åt miig!


HAHAHA Skrattar alltid lika mycket varje gång jag ser den här filmen på Estrid... Hihihihi
// Gästbloggarn EBBA ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0