bra bättre ♥BÄST♥

Oh herregud vilken bra ponny jag har! Min egna lilla superhjälte, han hoppar ju allt och med STOOOR marginal dessutom. :D

Båda klasserna var clear round

LC: Jätteenkel bana, vilket var skönt. Och det var inget problem alls. Han skutta så snällt över de där småhindrenaoch va inte i en bom!:)
Nollade alltså och fick en rosett och broddar! :D

LB: PIGGHÄST! Men fortfarande jättefin och inte i en ända bom. Han är en sån liten hjälte som hoppar när när jag klantar till det, hahah. Kanske laddar upp filmen sen och då ska ni få se en sån duktig ponny!:D Det var vid ett hinder som jag var sääämst och då kom vi lite feel, men annars var det ASGRYM DEBUT!:D
Nollade här med och fick rosett och en keps. :)


Det regnade non-stopp och i princip hela banan låg udner vatten, inte djupt men till exempel so var marken runt varenda hinder plus de flesta vägarna emellan som sjöar. Man landade i vatten och allt bara plaska och gegga. I första klassen SPÖREGNA det dessutom medans jag red men i andra hade det lugnat sig. Lika bra att vänja sig, dåligt väder kommer det vara flera gånger! 




Bebis pållen bevisade bara ännu en gång att han är bäst. ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis!!!! Han var superduper fin ! Jag satt i dommartornet så kunde tyvärr inte gå fram och hälsa på er :( Men hoppas vi syns snart! Kramar på er

2011-06-23 @ 19:55:43
URL: http://erikabergqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

ESTRIIIDDD

vi vill se filmer och en massa bilder:):):) NU

2011-06-23 @ 23:33:34
URL: http://johannaerikssonochoscar.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-06-24 @ 09:19:12
Postat av: Anonym

JA lägg upp film och bilder :D

2011-06-24 @ 10:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0