Dagens ridpass

Idag var det alltså femte gången jag red Morris, Andra gången på Fornboda, och jag blir bra mer och mer förälskad i honom för varje gång! Ponnyn är UNDERBAR! 
Han är pigg men han e cool och blir inte stressad, trots att allt är nytt. 

Hur som helst red jag mest på marken idag.
Carro har sagt åt mig att mest försöka få ut hans hals, då han inte har några problem alls med att korta ihop sig. Och ja, det var alltså det jag gjorde, mest på fyrkanten i alla olika gångarter. Tränade lite på övergångar och sådant grundläggande också, allt gick kanon!

Mamma hade ställt fram lite hinder, en oxer, ett räcke och så en vatten matta. Jag hoppade endast en linje räcke-ocer och oxer-räcke. Morris kändes finfin och lyssnade bra. Hoppade inte alls några höjder, utan bara mellan 80cm och 1m. :)

Imorgon ska jag till Carro och träna (efter skolavslutningen, sommarlooov!!!) ska försöka få mamma att fota eller filma, det låter bra va?:D


Så kan man också se ut. =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

JAAA en massa filmer och bilder vill vi seee:):):)

2011-06-10 @ 01:09:39
URL: http://johannaerikssonochoscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0