Falsterbo -11

Jag är så duktig på att spara, så för en gång skull ska jag shoppa maassaaa grejjer! Självklart under Falsterbo dådå!:)



John Withaker sammets set Vet inte vilken färg än.



Röda JW byxor

Scapa schabrak i en cool färg!

Swarowski pannband (vet inte färg)



Anna Scarpati set helst egen designa men annars hitta nån snygg färg kombination


Ett par till SoftUP så man kan byta..xP


Dyon chaps

Det var massa annat jag tänkte på, men har glömt vad.   Sen kommer det väll bli massvis med impulsköp också, eftersom att mina pengar aldrig kommer räcka till allt de här får man köpa lite annat.. ;)

Orkar inte räkna ihop, men undra hur mycket allt skulle kosta, framförallt eftersom att jag vill hitta maaassaaa andra grejer också.. x) Man får väll hoppas på att det är mässpris så att inte allt kostar 10 000 lixom.. ;)

ESTRID WAS HERE



Kommentarer
Postat av: Sigrid

Fin blogg:D



Gillar verkligen jw schabraken!!;)

2011-06-13 @ 20:25:36
URL: http://dressageroyals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0