Fin ponihest




AHALKFHSBÖ Oaaawiy.HSKEDF-ASH<HP )

fICK ETT LIIIITET  DAMP ryck på min dator, jag har gjort n jääätteefiin bild på övningen idag MEN SÅ VILL INTE DATORN SPARA DEN NORMALT...........................


Hur som helst red jag markarbete i ridhuset. Vi hade lagt fram en övnning som skulle få hästen lösgjord, eller nåt sånt. ;)

Det var några små hinder, ca 50 cm höga, som man kunde komma på lite olika sätt på. Morris blev jättepigg men jag försökte hålla honom lite lugn, hehe. :D

Det gick bra, finns inget o klaga på, häääärliiggaaaa hääst!:D♥


Nej nu vart jag arg så orkar inte skriva mer om ridpasset, ska försöka komma på nåt annat o blogga om nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0