förlåt :'(

Vääldigt länge sem nu va!? Har inte haft nån lust alls.
Men jag kan väl berätta att Jody har varit hos vetrinären, Han hade en låsning i sadelstaden (typ) men hon massera bort det och nu går han bättre än bäst!
Igår var jag och Johanna i stallet i 8 timmar! Skoj.. Vi fixade med hinder duschade och avmaskade hästarna så det tog lite tid. Speciellt eftersom att min häst HATAR sprutan, så han spotta ut allt. :/ Men vi löste det med betfor, äpplen och morötter! :)
Sen sov Johanna hos mig och vi hade super kul, och tittade på stallkompisarna.!
Imorgon åker jag till Frankrike i 10 dagar! Ganska så najs.

Vi kommer hem på onsdagen och på söndan åker jag till skogslotten! Efter det till falsterbo, sen skirebo! Och sen
Lilla gubben cup. Hård träning för oss hela sommaren alltså!
Sen blir det landet!
Vad ska ni göra i sommar?

(ondödig fråga eftersom ingen kommer svara!) men, men

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag ska sakna diiiig :( <3

2011-06-14 @ 00:44:24
URL: http://nattbloggarna.blogg.se/
Postat av: Filippaaa!

Vilka veckor ska du vara på landet?? :D <3

2011-06-14 @ 09:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0