Hahah

Anonym om Text storlek:
jo, jag menade inte storleken, jag menade typsnittet, asso arial os.v. skulle du kkanske kunna byta,? för jag tycker det är lite jobbigt att läsa. grym blogg :)


Jo asså jag förstod det, men jag bytte design och då borde det ju bli en annan text, och det verkar bli olika texter på olika datorer för på min är det arial typ?:) Men jag vet inte inte hur man buter text snitt heller, men är det samma sorst text för dig på dne här designen?


NÅN SOM VET HUR MAN ÄNDRAR ALLT SÅNT DÄR?

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.designadinblogg.se/andra-farg-och-typsnitt-i-alla-dina-inlagg/

2011-06-11 @ 17:52:39
Postat av: Anonym

å nej det är inte arial för mig :)

2011-06-11 @ 18:04:29
Postat av: Johanna

Inte mig heller, och man kan inte se länkarna ni lägger upp;)

2011-06-11 @ 18:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0