Munsboro Mourinho

Jag vte inte riktigt vad jag ska skriva men igår blev Munsboro Mourinho min. Han är D-ponny, 7år och har gått MsvB. Hoppar allt och har aldrig stannat (sa de, men det verkar inte så heller).

Han är VERKLIGEN en ponny att lita på, vi kom fel på ett 1.20 räcke och han hoppar ändå.
Räddaren i nöden, krigare till döden!

När jag ridit honom två gånger hade mitt självförtroende höjts med väldigt mycket. Andra gången hoppade jag en liten bana på 6 hinder(med kombination) på 1.10-1.20 och han bara hoppar. DUKTIG!

Han är asgosig, nyfiken och en riktig liten charmknutte! Älskar mat men äter vääldigt långsamt...:D
Han gillar de flesta hästarna och tycker mycket om när man borstar och pysslar med honom!:)<3


Skrutten.. :')

Hahha räätt så mycket kapacitet!:D

Om ni inte lyckats lista ut det så är han svartskäck!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva om hästen, typ hur stor han är och vilken färg och hur han är osv. Ist för hur högt han hoppar och Vad han har gått, är mer intresserade av själva han ;) :D <3

2011-06-08 @ 20:10:41
Postat av: Ebba Nywertz

Gud vad fin ! :)

2011-06-08 @ 21:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0