Nu är jag igång!

Jag har ett riktigt bloggsug just nu, så om ni vill att jag ska blogga om nåt speciellt ska ni passa på att kommentera vad nu!

Jag ska skriva lite efter maten, om dagens ridpass och sånt där.:) Men just nu ska jag faktiskt ladda upp de tio sista bilderna från Majpokalen och sedan publicera det inlägget. Min dator är inte så sammarbetsvillig, därför tar det liiite tid..;) 

Jag ska ta med kameran nån tag och fota MASSOR på Morris, då blir det bättre med bilder! Men nu ska jag kuta ner och äta, vi hörs!:D

Kommentarer
Postat av: rebecca

kan du inte visa lite mera bilder på tally ho, jag är ny läsare och har inte sett så mycket... :) jag tycker han är jätte fin, berätta gärna lite om er! :D

Kram!

2011-06-09 @ 20:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0