Ny ponny= ny utrustning

Morris kan inte ha alla saker Tally har haft, så vi tog en sväng förbi Stockholm Ridsport igår. Jag har tyvärr inte bilder (men det kan jag ta om ni vill ha!) men jag kan ju iaf skriva vad vi köpte!:)


Rakt gummi babypelham


Deltan 



Benskydd, Lamicell tror jag att det var. (han har speciella ben och kan inte ha tex Veredus skydden, då de sitter för hårt)




JW träns (Det går inta att ha remont nosgrimma till Pelham och jag har remont på båda tränsen) bytte såklart ut pannbandet mot Swaroski, gissa omd et blev snyggt!:D

inte min bild.

Skimmelshampo

Rosa långarmad tävlingskjorta
(bra att ha två på meeting och så!)

Sadelpadd (En tunn i gele)


Och idag fick jag ett sånt här JW schabrak


GLAD TJEJ!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa bättre bilder på tränset:)

2011-06-09 @ 21:40:23
Postat av: Anonym

/johanna:D:D:D

2011-06-10 @ 01:34:04
Postat av: Anonym

/johanna:D:D:D

2011-06-10 @ 01:34:04
Postat av: bea nyberg

jag har pelham och remont & det funkar ;)

2011-06-11 @ 16:01:34
URL: http://beatricenyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hörrruu !! Var ligger stockholm ridsport? sms mig/johanna

2011-06-11 @ 16:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0