Nytt

Den 23 juni är det tävlingsdebut för mig och Morris. Det är på Skästa, och Carro kommer vara där så hon kan hjälpa mig. "Ni kan ju börja med småklasser, bara Lc-Lb" sa hon. Småklasser. Det är att tänka i  helt nya banor för mig. LB har fram tills nu varit det högsta jag kommer tävla på ponny, och nu är det småklasser som vi bara ska hoppa för att lära känna varann.  "Du ska inte satsa på vinst i de här klasserna, satsa på vita rosetter" sa hon också.

Det är så härligt att jag har fått den här chansen. Vi ska bli bäst, vi ska vinna, men i de stora klasserna. Jag känner mig så säker på Morris, jag vet att han hoppar. Ser han ett hinder så vill han över det. Kärlek♥  



Ni är ELIT!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Oj, var det inte du som sa att Agnes började tävla snabbt efter hon haft han i typ tre månader och du tävlar efter typ två veckor? :O :O <3

2011-06-11 @ 21:02:43
URL: http://nattbloggarna.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej på dig! Nu är ett inlägg uppe på älsklingen :D kram på er

2011-06-12 @ 20:36:56
URL: http://erikabergqvist.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Är inte Lc-Lb på torsdagen den 23 ?:) jag ska också ditt;D

2011-06-12 @ 21:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0