Sommartider HejHej!

Herregud vad varmt det är ute! Jag tränade väll runt tre och usch vad man svettades.

Jag tränade iaf mest på baserna, övergångar och sånt där. Morris är jättefin och duktig, men jag måste lära mig lite mer hur mycket jag ska ta och skänkla. Och det är inte alls mycket faktiskt, han är riktigt känslig åt båda håll.

Jag red ganska mycket innanför spåret, för att få koll på ytterhjälperna. Sen tränade jag på galoppfattningar, skritt till galopp. Det är vääldigt stor skillnad på att rida Morris och Tally, men jag kommer nog snart lära mig exakt hur jag ska göra och så.:)

Det var inte bara "dressyr" utan lite hoppning också. I slutet hoppade jag en liten minibana på ca 1.10m men innan det hoppade jag lite på en åtta med två räcken och en linje med räcke till oxer. Som vanligt hoppar han som en gud och det var inga problem!:D


Kungen!<3


Vi tar en dagens outfit nu när det finns bild och allt.

Hjälm: JW
Väst: Racesafe
Stövlar: Pioneer
Tröja: ?
Byxor: JW

Träns: JW
Pannband: Swarowski
Sadel: CWD
Schabrak: JW
Stigbyglar: SoftUp
Benskydd: Catago PRO

Kommentarer
Postat av: Anonym

allla bilder nu, snälla;);)

Men visa mer bilder på hans utrustning! det är jätte kul att se;)

2011-06-10 @ 22:43:12
Postat av: J

Visa bild på sadeln:)

2011-06-10 @ 23:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0