Tänk er Morris som grå...

..så vet ni hur han såg ut innan jag borstade honom idag. Hehehe, han var rätt så lerig. 

Red på utebanan, lite skänkelvikning men mest tränade jag på att ha honom rak när man gick en bit innanför spåret. När jag satt ner i traven och red inannför blev han lite vinglig, men i slutet trava han på raktfram. Alltså gick det bra. :)

Som ni märker har jag inte så jättemycket motivation till o blogga, det är därför inläggen blir så korta. 




Förresten så hämtade vi mina tyglar idag. Sist vi va på Stockholm Ridsport fanns det inga gummi(ett stort måste)i storlek ponny, bilket jag behöver då ina andra är förlånga såå vi beställde ett par från Dyon. Heheh att de är snygga e ju ett gaanska stort +!:D

Kommentarer
Postat av: carina

vad har du för stövlar? vad heter dom och vart går dom att köpa ? :)

2011-06-22 @ 10:07:10
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0